Geen 0900-kosten
Bereik vrijwel ieder bedrijf:
Bel 020 262 1789!

Veelgestelde vraag: Wat doet VraagAlex eigenlijk?
Tip: Beste telefoonaanbiedingen OOIT!: Klik hier!

Gratis
Gratis
  • Gratis doorverbinden!
  • Alle telefoonnummers op VraagAlex.nl.
Happy (meest gekozen)
2,97 per maand
  • Alles uit het gratis pakket
Plus:
  • Eigen keuzemenu!
  • Reclamevrij bellen!
  • Voorrang op support!
  • GRATIS terugbel service!
Extra opties:
  • Wij bellen de klantenservice voor jou! Voor slechts 24,95 per klacht lossen wij jouw klacht op! Binnen 1 week, GEGARANDEERD! Niet goed, geld terug!
Overstapper
24,95 per jaar
  • Alles uit het Happy pakket
Plus
  • Jaarlijkse overstap naar nieuwe energieleverancier met bijbehorende welkomstpremie!
  • Jaarlijkse verlenging van breedband / mobiel contract met bijbehorende korting!
Besparing: Gemiddeld ruim 300 euro per jaar!

Zoek, vind en schrijf een beoordeling:

Beheer dit bedrijf

Log in om dit bedrijf te beheren.

You are not currently logged in. Please login or register first. When registering, you will receive an activation email. Be sure to check your spam if you don't see it in your email within 60 minutes.

Login

Not yet registered? | Lost your password?

ING Bank

ING Bank
(0)
Laat een beoordeling achter
ING Bank
020 22 888 88
lokaal tarief
ING.nl

Saldoinformatie: 020 22 888 44

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Plaats jouw beoordeling

3 reacties op “ING Bank
  1. ING heeft zelfs geen e-mailadres meer, lees ik op mijning. Want dat zouden de klanten niet meer willen. DE klanten ….. De ING-klanten die ik ken willen juist wél rustig een mailtje kunnen sturen en een reactie lezen. Maar onze mening is nooit gevraagd. ING, e-mail a.u.b.!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bellen, advies krijgen en GRATIS* worden doorverbonden?
020 262 1789.

Bellers vanuit het buitenland:
Vanuit Belgie: +32 3 808 11 42
Kies +44 12 12 79 12 12 vanuit Engeland of +1 973 607 2309 vanuit de Verenigde Staten.

Overige landen? Klik hier.

Waarom gebruiken bedrijven 0900-nummers?

Veel bedrijven zien klantcontact als een kostenpost. Een reden dus om
klanten te ontmoedigen om contact op te nemen.

Zelf heb ik dit voor het eerst ervaren toen ik mijn bank wilde bereiken in 2001, vanuit Australië. Een helpdesk die enkel via 0900 bereikbaar was en dus niet voor mij vanuit het buitenland.

Bedrijven gebruiken 0900-nummers dus om klanten minder snel te laten bellen!

Waarom dan VraagAlex.nl?

Een onbereikbare bank kan echt niet meer! Hetzelfde geld voor telecombedrijven, verzekeringsbedrijven, eigenlijk ieder bedrijf waar jij geld aan uitgeeft!

Mijn naam is Alexander van Dijl en ik wil een einde maken aan onbereikbare bedrijven!

Lees mijn hele verhaal hier.

*: Voor gesprekken naar deze nummers betaal je de lokale gesprekskosten. Sommige bedrijven geven aan dat je extra betaalt voor het bellen via onze nummers. Dat is niet het geval. Je betaalt altijd het normale tarief voor het bellen naar een vast telefoonnummer.


E

Summary
Photo ofAlexander van Dijl
Name
Alexander van Dijl
Website
Job Title
Customer Happiness Manager
Company
VraagAlex
Jaap Edendreef 26, Utrecht,
VraagAlex bestaat omdat onze bezoekers delen...
Share on Facebook218Share on LinkedIn0Share on Google+748Tweet about this on TwitterEmail this to someone
Weet jij wat bellen ECHT kost? Wil jij weten hoeveel jij kunt besparen?Ja! Vertel mij meer.