Altijd de beste service!

Hulp nodig om betere service te krijgen?
Maak gratis en vrijblijvend een afspraak met een VraagAlex Coach!

Oplossing voor jouw klacht? Klik hier.

Hoe krijg jij uitstekende service:

Fase 1: Gratis intake + 45 minuten coaching (klik hier en maak een afspraak)
Fase 2: Bemiddeling, Customer Happiness Manager en oprichter van VraagAlex.nl, Alexander van Dijl gaat jouw klacht in behandeling nemen en zorgt voor een snelle, correcte oplossing! De kosten voor bemiddeling bedragen 47 euro per case.
Fase 3: VraagAlex.nl geeft jou de kans om ook zelf Customer Happiness Manager te worden. Jij volgt eenmalig een training van 1 avond en leert zo hoe jij anderen kunt helpen betere service te krijgen. De kosten voor de training bedragen 97 euro.

Of vul het onderstaande formulier in:

3 stappen naar een oplossing!

Iedere klacht vraagt om een oplossing. Beantwoord de volgende vragen en VraagAlex helpt jou verder!

Stap 1 van 3 - Persoonlijke gegevens

33%

Zoek en vind een bedrijf:

IKEA

IKEA
IKEA
Groot meubelwarenhuis
0900 235 45 32
55 cent per gesprek
050 3168772
IKEA
Nummer werkt alleen vanuit het buitenland. Bel 020 262 1789 en ik verbind jou gratis door! IKEA staat in de top 9 meest gebelde bedrijven.
10 reacties op “IKEA
  1. Ik wil jullie mededelen dat er in de montage handleiding een grote fout staat
    Het gaat om een kleerkast , MORVIK gar 120 x 205
    Vanaf blz. 29 wordt er uitgelegd hoe je de deuren moet plaatsen , spiegel deur vooraan en de volle deur achteraan , maar dit klopt niet !!! de deuren gaan op deze manier niet dicht , dus heb ik het slot er uit geboord en toen ging het dus wel , met de nodige beschadigingen natuurlijk en veel werk , de handgrepen moesten er ook terug af . ik ben nog eens het hele schema gaan bekijken en zag het toen dat de spiegeldeur achteraan moest komen , dus heb ik alles terug verplaatst en nu werkt het wel , zoiets zouden jullie toch moeten weten en dadelijk aanpassingen aanbrengen , groetjes Luc

  2. hoi hoi
    ik wil graag vanuit Ravels(be) een order online bestellen van ongeveer €800 voor mijn slaapkamer…ben net verhuisd.., omdat ik een alleenstaande moeder ben ZONDER auto.
    vanuit de website belgie gaat dat dus niet meer. Heb ik de BE vestiging Wilrijk gebeld, krijg ik te horen dat ik eerst langs(zonder auto) moet komen om een order te plaatsen voordat het geleverd kan worden, online doen ze niet meer
    De Nederlandse vestigingen leveren niet in Belgie!!

    HOE KRIJG IK MIJN ORDER THUIS???

    Graag uw bericht…hopelijk met oplossing zonder dat ik met openbaar vervoer MET 2 kinderen naar wilrijk moet

    sandra

    • Hey Sandra,

      Ik ben bang dat dit een moeilijk punt gaat worden. Je zou naar de Nederlandse klantenservice kunnen bellen, wellicht dat ze daar een oplossing hebben.

      Geniet van het leven!

      Alexander van Dijl
      Customer Happiness Manager

    • Hey Michiel,

      Het nummer werkt helaas enkel vanuit het buitenland. Daar gaat wat aan gedaan worden. Vanaf 1 januari kun je via 020 262 1789 automatisch worden doorverbonden naar IKEA.

      Houd de website dus in de gaten!

      Geniet van het leven!

      Alexander van Dijl
      Customer Happiness Manager

  3. Hi, ik heb zo’n 10 jaar geleden bij u een tweetal matrassen gekocht (80×200)
    De sultan norssken, lagen heerlijk, maar eigenlijk na een jaar of 6 al flink doorgezakt terwijl ik toch echt niet zwaarlijvig ben!
    In de tussentijd 2 keer verhuisd en jawel u raad het al : geen bon.
    Wat laksheid mijnerzijds toegeeflijk, toch wil ik graag van de 25 jaar garantie gebruik maken die destijds op deze matrassen is gegeven, want ja ik ben ook maar een arme ondernemer uit de middenstand.
    Ik meen dat deze blauwe rakkers niet meer geproduceerd worden, maar als jullie me tegemoet komen met het aankoopbedrag (in de vorm van een tegoedbon) zou dat heel fijn zijn.
    De ‘kromme’ blauwe exemplaren geef ik dan met liefde terug ‘recht’ matige verkoper…. U dus.

    Met ‘kreupele’ groet,

    Rob Baars

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Hoe kun jij de alternatieve nummers bereiken?:

De meeste alternatieve nummers zijn enkel vanuit het buitenland te bereiken. Om die reden heb ik speciaal voor VraagAlex.nl het doorschakelnummer 020 262 1789 in het leven geroepen. Via dat nummer kun jij snel worden doorverbonden naar een van de 9 meest gebelde bedrijven, of naar een van de bedrijven met een doorkiesnummer die op deze site te vinden is. Doorverbinden naar vaste nummers in Nederland is ook mogelijk.

  1. Zoek het nummer via VraagAlex.nl/zoeken.
  2. Bel 020 262 1789 en laat je doorverbinden via onze buitenlandse lijnen. Veel nummers zijn vanuit Nederland niet te bellen.
  3. Like VraagAlex.nl op Facebook (klik hier).

Tip: Betere service nodig? Klik hier of plan een afspraak in.

Meehelpen om VraagAlex.nl beter te maken en uitstekende service mogelijk te maken?
Meld je aan als service medewerker en help anderen!

Bellen en GRATIS* worden doorverbonden?
020 262 1789.

Bellers vanuit het buitenland:
Vanuit Belgie: +32 3 808 11 42
Kies +44 1424 510211 vanuit Engeland of +1 973 607 2309 vanuit de Verenigde Staten.

Overige landen? Klik hier.

*: Voor gesprekken naar deze nummers betaal je de lokale gesprekskosten. Sommige bedrijven geven aan dat je extra betaalt voor het bellen via onze nummers. Dat is niet het geval. Je betaalt altijd het normale tarief voor het bellen naar een vast telefoonnummer.

VraagAlex bestaat omdat onze bezoekers delen...
Share on Facebook120Share on LinkedIn0Share on Google+789Tweet about this on Twitter18Email this to someone