Contact, beoordeel en vind de beste klantenservice!

NIEUW! Advertentievrij doorverbonden worden voor slechts 2,95 per maand.
Klik hier.

Zoek, vind en schrijf een beoordeling:

Beheer dit bedrijf

Log in om dit bedrijf te beheren.

Je bent op dit moment niet ingelogd op de website. Maak eerst een account aan via deze link. Heb je al een account, log dan eerst in of neem contact op met het VraagAlex Customer Happiness Team via 020 262 1789.

Login

Nog niet geregistreerd? | Wachtwoord vergeten?

IKEA

IKEA
(0)
Laat een beoordeling achter
IKEA
Groot meubelwarenhuis
0900 235 45 32
55 cent per gesprek
050 3168772
IKEA
Nummer werkt alleen vanuit het buitenland. Bel 020 262 1789 en ik verbind jou gratis door! IKEA staat in de top 9 meest gebelde bedrijven.

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Plaats jouw beoordeling

13 reacties op “IKEA
  1. Ben nu al meer dan een jaar te wachten
    op mij nieuwe plinten van mijn nieuwe keuken
    er is een productie fout in en de folie van de plinten laat los heb ikea daar wel 10 keer voor gemaild maar zij komen nooit met een oplossing
    Zie doen de mail gewoon in het dossier
    en laten niets meer horen
    ik weet niet meer wat ik moet doen
    voel mij zo in de steek gelaten door ikea

  2. E-mail is altijd gratis:
    Maar helaas staat nergens duidelijk het adres op hun site, via Facebook kreeg ik snel een reactie:

    Als je op deze pagina: http://bit.ly/15ZEMn6 gaat naar ‘ik heb een vraag/klacht’, ‘ik heb een vraag’, ‘hoe neem ik contact op met IKEA?’ vind je rechts onderaan het ‘contactformulier’. Je kan ons dan een email sturen. Excuses voor enig ongemak!

    Ik vind hem wel erg ver verstopt. Beetje spijtig voor mensen die bijv. doof zijn en altijd e-mailen.

  3. Ik wil jullie mededelen dat er in de montage handleiding een grote fout staat
    Het gaat om een kleerkast , MORVIK gar 120 x 205
    Vanaf blz. 29 wordt er uitgelegd hoe je de deuren moet plaatsen , spiegel deur vooraan en de volle deur achteraan , maar dit klopt niet !!! de deuren gaan op deze manier niet dicht , dus heb ik het slot er uit geboord en toen ging het dus wel , met de nodige beschadigingen natuurlijk en veel werk , de handgrepen moesten er ook terug af . ik ben nog eens het hele schema gaan bekijken en zag het toen dat de spiegeldeur achteraan moest komen , dus heb ik alles terug verplaatst en nu werkt het wel , zoiets zouden jullie toch moeten weten en dadelijk aanpassingen aanbrengen , groetjes Luc

  4. hoi hoi
    ik wil graag vanuit Ravels(be) een order online bestellen van ongeveer €800 voor mijn slaapkamer…ben net verhuisd.., omdat ik een alleenstaande moeder ben ZONDER auto.
    vanuit de website belgie gaat dat dus niet meer. Heb ik de BE vestiging Wilrijk gebeld, krijg ik te horen dat ik eerst langs(zonder auto) moet komen om een order te plaatsen voordat het geleverd kan worden, online doen ze niet meer
    De Nederlandse vestigingen leveren niet in Belgie!!

    HOE KRIJG IK MIJN ORDER THUIS???

    Graag uw bericht…hopelijk met oplossing zonder dat ik met openbaar vervoer MET 2 kinderen naar wilrijk moet

    sandra

    • Hey Sandra,

      Ik ben bang dat dit een moeilijk punt gaat worden. Je zou naar de Nederlandse klantenservice kunnen bellen, wellicht dat ze daar een oplossing hebben.

      Geniet van het leven!

      Alexander van Dijl
      Customer Happiness Manager

    • Hey Michiel,

      Het nummer werkt helaas enkel vanuit het buitenland. Daar gaat wat aan gedaan worden. Vanaf 1 januari kun je via 020 262 1789 automatisch worden doorverbonden naar IKEA.

      Houd de website dus in de gaten!

      Geniet van het leven!

      Alexander van Dijl
      Customer Happiness Manager

  5. Hi, ik heb zo’n 10 jaar geleden bij u een tweetal matrassen gekocht (80×200)
    De sultan norssken, lagen heerlijk, maar eigenlijk na een jaar of 6 al flink doorgezakt terwijl ik toch echt niet zwaarlijvig ben!
    In de tussentijd 2 keer verhuisd en jawel u raad het al : geen bon.
    Wat laksheid mijnerzijds toegeeflijk, toch wil ik graag van de 25 jaar garantie gebruik maken die destijds op deze matrassen is gegeven, want ja ik ben ook maar een arme ondernemer uit de middenstand.
    Ik meen dat deze blauwe rakkers niet meer geproduceerd worden, maar als jullie me tegemoet komen met het aankoopbedrag (in de vorm van een tegoedbon) zou dat heel fijn zijn.
    De ‘kromme’ blauwe exemplaren geef ik dan met liefde terug ‘recht’ matige verkoper…. U dus.

    Met ‘kreupele’ groet,

    Rob Baars

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bellen en GRATIS* worden doorverbonden?
020 262 1789.

Bellers vanuit het buitenland:
Vanuit Belgie: +32 3 808 11 42
Kies +44 12 12 79 12 12 vanuit Engeland of +1 973 607 2309 vanuit de Verenigde Staten.

Overige landen? Klik hier.

Waarom gebruiken bedrijven 0900-nummers?

Veel bedrijven zien klantcontact als een kostenpost. Een reden dus om
klanten te ontmoedigen om contact op te nemen.

Zelf heb ik dit voor het eerst ervaren toen ik mijn bank wilde bereiken in 2001, vanuit Australië. Een helpdesk die enkel via 0900 bereikbaar was en dus niet voor mij vanuit het buitenland.

Bedrijven gebruiken 0900-nummers dus om klanten minder snel te laten bellen!

Waarom dan VraagAlex.nl?

Een onbereikbare bank kan echt niet meer! Hetzelfde geld voor telecombedrijven, verzekeringsbedrijven, eigenlijk ieder bedrijf waar jij geld aan uitgeeft!

Mijn naam is Alexander van Dijl en ik wil een einde maken aan onbereikbare bedrijven!

Lees mijn hele verhaal hier.

*: Voor gesprekken naar deze nummers betaal je de lokale gesprekskosten. Sommige bedrijven geven aan dat je extra betaalt voor het bellen via onze nummers. Dat is niet het geval. Je betaalt altijd het normale tarief voor het bellen naar een vast telefoonnummer.

VraagAlex bestaat omdat onze bezoekers delen...
Share on Facebook166Share on LinkedIn0Share on Google+774Tweet about this on Twitter22Email this to someone